چند استراتژي پرکاربرد بلک جک

طبيعت
اگر دو کارت اول بازيکن يک آس و يک "ده کارت" (يک کارت عکس يا 10) باشد ، با شمارش 21 در دو کارت ، اين يک جک سياه است. اگر هر بازيکني يک چيز طبيعي داشته باشد و نده آن را نداشته باشد ، نده بلافاصله يک و نيم برابر شرط خود را به آن بازيکن پرداخت مي کند.

اگر نده يک چيز طبيعي داشته باشد ، آنها بلافاصله شرط بندي تمام بازيکناني که چيزهاي طبيعي ندارند را جمع مي کنند (اما هيچ مقدار اضافي). اگر دلال و بازيکن ديگري هر دو از موارد طبيعي برخوردار باشند ، شرط بندي اين بازيکن ايستادگي (تساوي) است و بازيکن تراشه هاي خود را پس مي گيرد.

اگر کارت رو به رو نده يک کارت ده يا يک آس باشد ، آنها به کارت رو به پايين خود نگاه مي کنند تا ببينند که آيا اين دو کارت طبيعي هستند. اگر کارت رو به بالا يک ده کارته يا يک آس نيست ، آنها تا زماني که نوبت نده نرسد به کارت رو به پايين نگاه نمي کنند.

بازي
بازيکن سمت چپ اول مي رود و بايد تصميم بگيرد که "بايستد" (کارت ديگري نمي خواهد) يا "ضربه" بزند (براي اينکه به شمارش 21 نزديک شود يا حتي دقيقاً 21 را بزند) کارت ديگري را بخواهد).

بنابراين ، يک بازيکن ممکن است روي دو کارت اصلي که به آنها داده شده بايستد ، يا ممکن است يک بار کارتهاي اضافي را از نده بخواهد تا اينکه تصميم بگيرد که روي کل بايستد (اگر 21 يا کمتر باشد) ، يا "نيم تنه" شود "(اگر بيش از 21 باشد). در حالت دوم ، بازيکن مي بازد و نده شرط بندي را که شرط بندي شده است ، جمع مي کند.

نده سپس به بازيکن بعدي در سمت چپ آنها روي مي آورد و به همان روش به آنها سرويس مي دهد.

ترکيبي از يک آس با يک کارت غير از ده کارت به عنوان "دست نرم" شناخته مي شود ، زيرا بازيکن مي تواند آس را 1 يا 11 بداند و يا کارت بکشد يا نه. به عنوان مثال با "نرم 17" (يک آس و 6) ، کل 7 يا 17 است.

در حالي که شمارش 17 يک دست خوب است ، بازيکن ممکن است بخواهد براي يک امتياز بالاتر قرعه کشي کند. اگر تساوي با شمردن آس به عنوان 11 ، يک دست نيم تنه ايجاد کند ، بازيکن به آساني آس را 1 مي داند و با ايستادن يا "زدن" به بازي ادامه مي دهد (کارت هاي اضافي را از يک بار ديگر از نده درخواست مي کند).

بازي نمايندگي
هنگامي که نده به هر بازيکني سرويس داده باشد ، کارت رو به پايين ندگان روشن مي شود. اگر کل 17 يا بيشتر باشد ، بايد بايستد. اگر تعداد آنها 16 يا کمتر باشد ، آنها بايد کارت بگيرند.

نده بايد کارت هاي خود را تا زماني که کل 17 يا بيشتر باشد ، ادامه دهد ، در آن زمان نده بايد بايستد. اگر دلال يک آس داشته باشد و با احتساب آن 11 به مجموع 17 يا بيشتر برسد (اما نه بيشتر از 21) ، نده بايد آس را 11 بشمارد و بايستد. بنابراين تصميمات نده در تمام بازي ها به صورت خودکار انجام مي شود ، در حالي که بازيکن هميشه انتخاب يک يا چند کارت را دارد.

اهداف علامت گذاري
وقتي نوبت يک بازيکن مي رسد ، آنها مي توانند بگويند "ضربه" يا مي توانند با خراشيدن ميز با انگشت يا دو ميز در حرکت به سمت خود ، براي کارت سيگنال بدهند ، يا مي توانند دست خود را در همان حرکتي که به کسي مي گويد "بيا اينجا!" هنگامي که بازيکن تصميم به ايستادن مي گيرد ، مي تواند "ايستادن" يا "ديگر نه" را بگويد ، يا مي تواند با حرکت دادن دست خود به پهلو ، کف دست و درست بالاي ميز ، اين هدف را نشان دهد.

تقسيم جفت ها
اگر دو کارت اول بازيکن از يک فرق باشد ، مانند دو جک يا دو شش ، ممکن است آنها تصميم بگيرند که هنگام چرخش ، آنها را به عنوان دو دست جداگانه رفتار کنند. سپس مقدار شرط اصلي روي يکي از کارتها مي رود و بايد مبلغ مساوي به عنوان شرط بندي روي کارت ديگر قرار گيرد.

بازيکن ابتدا با ايستادن يا ضربه زدن يک يا چند بار ، دست خود را به سمت چپ بازي مي کند. فقط در اين صورت است که دست به سمت راست بازي مي شود. بنابراين دو دست به طور جداگانه درمان مي شوند ، و نده با توجه به امتيازات خود با هر يک تسويه حساب مي کند.

با يک جفت آس ، به هر بازيکن يک کارت داده مي شود و ممکن است ديگر قرعه کشي نشود. همچنين ، اگر به يکي از اين آيس ها يک کارت ده داده شود ، بازده برابر است با شرط بندي (نه يک و يک و نيم به يک ، همانطور که در هر زمان ديگر بلک جک است).

منبع : khadamatekafsabi

 


دانلود رایگان کارت ,بازيکن ,نده ,بايد ,بايستد ,بندي ,نده بايد ,داشته باشد ,بيشتر باشد ,بايد بايستد ,بايد کارت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اهنگ جدید 96 از این وبلاگ تعطیل ها پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان وبلاگ دکتر علی یگانه ساحل آرامش $$$روزهای تنهایی$$$ مجله حقوقی مجله عقل کل